Jak miło spędzić razem czas? Smażona ryba Poznań - dobra restauracja
Wspólne spędzanie chwil jest niezwykle ważne dla związku, tak jak i całej rodziny. Możliwości spędzania wolnego czasu jest bardzo wiele, dlatego też
Co zjeść, kiedy nie chce się gotować? Pizzeria 24h Warszawa - catering z dowozem nocą
Wśród wielu możliwości, jakie dają nam dziś restauracje dowożące swoje posiłki pod wskazany przez klienta adres, nieustannie największą
Jak się zdrowo odżywiać? Oleje roślinne - olej z pestek dyni, warzywa ekologiczne sklep internetowy
Zdrowe odżywianie stanowi niezwykle ważny element naszego życia. W naszej diecie coraz częściej znajdują się warzywa
Błonnik w diecie - dobry czy zły? Błonnik witalny opinie, dawkowanie. Nasiona strączkowe
Zdrowe odżywianie stało się niezwykle ważnym elementem życia wielu ludzi. Staramy się jadać zdrowe, naturalne i ekologiczne produkty.
Pizza, ulubione danie z Włoch - pizza włoska Warszawa 24h
Wśród dań włoskich, które uwielbiane są na całym świecie, na szczególną uwagę zasługuje pizza włoska. Ten wspaniały, drożdżowy placek posypany serem mozzarella
Zastawa stołowa dla dziecka - sztućce dla dziecka rosenthal - ceny
Wśród zastawy stołowej proponowanej dzieciom, ogromną popularność zyskują naczynia i sztućce dla dziecka rosenthal. Sztućce te są idealne do korzystania
Jak zadbać o to, by posiłki nie stygły zbyt szybko? Podgrzewacze do potraw i do talerzy
Każdy z nas powinien codziennie zjadać przynajmniej jeden ciepły posiłek. Ciepła zupa, drugie danie, czy choćby herbata, która rozgrzeje
www.pumafol.pl/worki-do-gotowania.html

Martwisz się o swoje dziecko, bo ostatnio przybrało na wadze? Niepokoi Cię ilość spożywanych przez niego pokarmów? Chcesz dowiedzieć się więcej o tym jakie to może nieść konsekwencje? Nie wiesz jak zacząć zmiany? Oto krótki poradnik.
1. Zważ i zmierz dziecko.
2. Oblicz BMI według wzoru: waga (kg) / wzrost x wzrost (cm).
3. Jeżeli BMI przekracza 25 to znaczy, że mamy do czynienia z nadwagą lub otyłością.

W takiej sytuacji istotne jest aby zadbać o zdrowie naszej pociechy. Jak to osiągnąć? Po pierwsze należy zapewnić dziecku dużo ruchu. Dobrze sprawdza się pływanie, bieganie oraz jazda na rowerze. Po drugie do diety dobrze jest wprowadzić dużo warzyw i owoców a wyeliminować słodycze, słone przekąski i słodzone napoje gazowane. Pomocna również może być pomoc dietetyka. Jest to specjalista, który indywidualnie dobierze posiłki i składniki odżywcze oraz zaproponuje konkretny program ćwiczeń oraz spojrzy na Twój przypadek indywidualnie.