Danie w pół godziny
Obiadowe lato
W okresie letnim dużym wyzwaniem jest stworzenie na obiad czegoś zarówno pożywnego jak i też lekkiego. Tak naprawdę lepiej jest spędzić czas na powietrzu ciesząc się słońcem niż stać
Czym zastąpić mleko krowie w diecie?
Dla wielu z nas mleko krowie jest nieodzownym elementem diety. Jednak jednocześnie mnóstwo osób posiada alergię akurat na ten typ białek. Po jej zdiagnozowaniu, bardzo często poszukujemy
Co warto wiedzieć o przepysznych babeczkach?
Na pewno powinniśmy zwrócić uwagę na to, że są one najprostszymi babeczkami na całym świecie. Są one także niezwykle szybkie w przygotowaniu oraz potrafią zachwycać swoim zapachem
Prosty sposób na rybę
W diecie każdego człowieka nie może zabraknąć wielu składników odżywczych – w tym zdrowych tłuszczów, jakie są nienasycone kwasy tłuszczowe omega-3, które korzystnie wpływają na pracę mózgu i innych
Pienińskie przysmaki- gdzie i co zjeść w górach
Jedzenie regionalne podczas pobytu w górach będzie dla ciebie na pewno odskocznią od codziennej kuchni którą stosujesz w domu. Jeśli po raz pierwszy spotkasz się z kuchnią
Popularna grzybowa inaczej
Zupa grzybowa pojawia się w naszej rodzimej kuchni bardzo często. Przyrządzamy ją na Wigilię Bożego Narodzenia ale też na co dzień, jako smaczną i pożywną. Często gotujemy zupę pieczarkową czyli
Smak lata w butelce - wino truskawkowe
Wino truskawkowe to doskonały sposób na zachowanie smaku lata w butelce. Pyszne, słodkie truskawki to świetny materiał na lekkie wino na jesienne wieczory. Pytanie tylko jak je zrobić,

Martwisz się o swoje dziecko, bo ostatnio przybrało na wadze? Niepokoi Cię ilość spożywanych przez niego pokarmów? Chcesz dowiedzieć się więcej o tym jakie to może nieść konsekwencje? Nie wiesz jak zacząć zmiany? Oto krótki poradnik.
1. Zważ i zmierz dziecko.
2. Oblicz BMI według wzoru: waga (kg) / wzrost x wzrost (cm).
3. Jeżeli BMI przekracza 25 to znaczy, że mamy do czynienia z nadwagą lub otyłością.

W takiej sytuacji istotne jest aby zadbać o zdrowie naszej pociechy. Jak to osiągnąć? Po pierwsze należy zapewnić dziecku dużo ruchu. Dobrze sprawdza się pływanie, bieganie oraz jazda na rowerze. Po drugie do diety dobrze jest wprowadzić dużo warzyw i owoców a wyeliminować słodycze, słone przekąski i słodzone napoje gazowane. Pomocna również może być pomoc dietetyka. Jest to specjalista, który indywidualnie dobierze posiłki i składniki odżywcze oraz zaproponuje konkretny program ćwiczeń oraz spojrzy na Twój przypadek indywidualnie.